Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Monday, February 6, 2012

Surpriza! :)

Intrucat tura trecuta va multumeam tuturor, in special persoanelor care imi lasa feedback, astazi vin cu o surpriza special pentru categoria a doua. 

Am facut o lista cu persoanele care m'au comentat la ultimele postari - cam pe o saptamana jumate si as vrea sa va ofer un mic premiu, cu multe si imense multumiri Dianei Lupulesc - Diana, ti'am mai spus, iti sunt pe veci datoare si azi m'ai facut sa plang de bucurie! 

Continuand, am luat ultimele postari si am pus o intrare in lista pentru fiecare comentariu - evident, pe mine m'am lasat afara :)) That was a joke-ish! 

Si castigatoare este....
Felicitari Tears of a ghost! Premiul tau este... 

Sursa foto
O paleta MUA cu 24 de culori nou nouta si sigilata. Daca e sa nu iti doresti premiul, nu e nici o problema, o sa te rog doar sa ma anunti, alegem pe altcineva. 

Fetelor, inca odata, numai cuvinte de multumire, va iubesc din toata inima, sunteti prietenele mele - si spun asta in cel mai serios mod posibil! 


0 comments:

Post a Comment