Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Saturday, March 5, 2011

Online Shopping Haul

Hey, sper ca toata lumea are parte de un weekend frumos. Aici se pare ca se incalzeste putin iar eu una deja visez si sper la primavara.

Ieri mi`au ajuns produsele pe care le`am comandat de pe StrawberryNET si m`am gandit sa va arat si voua ce mi`am mai luat in ultimul timp. So here we go :)



 










Paleta Stilla Noir, ce contine 3 farduri de ochi si un blush, luata de pe Genutze.ro si si Stila cheeck color - Eclectic luata de pe StarwberryNET.





Swatchul fardului de obraz, este un roz intens, foarte pigmentat, mi se pare perfect pentru un 40`s Pin-up Look.

Stilla Noir, sunt superbe, satinate si foarte pigmentate. Swatch`ul este facut fara primer si pot sa spun ca le ador. Culoarea cea mai deschisa este preferata mea ca si nude shimmery color, o prefer in favoarea Virgin`ului din UD Naked Pallete care este mai spre roz (tonul pielii mele este mai mult spre auriu deci mi se potriveste mai bine aceasta).



 










Smashbox Cream eyeliner DUO in Midnight Brown si Caviar si Laura Mercier eyeshadow liner in Black Ebony. Despre linerele de la Smashbox nu am foarte multe de spus, nu le`am incercat inca, dar imi place ca in sfarsit am un liner maro.



 











Cam asa arata linerele de la Smashbox, iar in dreapta fardul Laura Mercier. Pe acesta am de gand sa il testez azi pentru un all black smoky eyes, vreau sa vad cum se comporta cu un primer, nu mi se pare foarte intens dar sunt curioasa daca se "strange" sau nu.













Apoi, de pe StrawberryNET mi`am luat batonul iluminator Laura Mercier in nuanta Golden Honey si Bobbi Brown Shimmer Brick Compact in nuanta Nectar. Si, intrucat am fost la Sephora sa`mi iau setul Look of Love de la TooFaced (am avut norocul si l`am prins pe ultimul), mi`am luat si un blush nou in Peach Leopard.






 Acesta este swatchul de la batonul iliminator Laura Mercier, pare destul de inchis dar se intinde destul de frumos, eu l`am folosit ieri alaturi de Peach Leopard de la TooFaced si mi`a iesit un bronzy glow foarte subtil si frumos.




 










TooFaced Preachy Leopard, poate fi folosit atat ca blush, cat si drept pudra iluminatoare bronzanta, care sper eu va arata bine la vara :)

 

 








Blushul de la Bobbi Brown a devenit preferatul meu in materi de blushuri roz. Are particule sclipitoare care ilumineaza, si este un peachy pink gold.. you name it. Nuanta este superba si chiar ma gandeam ca banda aurie folosita individual are arata foarte bine ca si highlighter.

And, last but not least, produsul meu preferat! L`am primit cadou pentru comanda de pe StrawberryNET, dupa cum bine stiti, un ruj Calvin Klein in nuanta Heavenly.





Stiu ca sunt pareri impartite in ceea ce priveste aceasta nuanta, dar pentru mine este the perfect nude lipstick, mi se potriveste 100%.








Cam asta este tot, mi`am luat, cum am mentionat mai sus, si TooFaced Look of Love set dar stiu ca destule fete au facut si review si swatches si m`am gandit ca nu are sens. 


Va doresc un week-end placut si cat mai insorit! Kisses, Ami.

0 comments:

Post a Comment