Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Wednesday, May 9, 2012

Swatches: Avon Nailwear pro

Incet incet ma transform in Ami's Nail Drawer :)) Efectiv nu am putut rezista tentatiei de a swatchui toata colectia noua de lacuri Avon Nailwear pro si daca tot am facut asta, de ce sa nu vi le arat si voua? :) 








1. Starry Sky - gri metalizat cu finish perlat. 




2. Pastel pink - roz "bebe" cu finish cremos/stralucitor. Are o consistenta groasa si initial mi'a fost teama ca voi ramane cu "dungi" pe unghii, dar acoperirea a fost perfecta dupa al doilea strat. 




3. Cosmic Blue - albastru cu finish metalic/perlat. In cazul acestei oje am fost dezamagita de un lucru: in sticla are un usor duochrome mov (se poate observa pe margini), dar pe unghii lipseste cu desavarsire. 


 4. Decadence - mov cu finish metalic/perlat. 


 5. Sea Breeze - minthy green cu finish cremos/stralucitor. Aceeasi textura ca si Pastel Pink. 


 6. Cherry Jubilee - un visiniu rosiatic cu finish cremos/stralucitor. Am fost placut impresionata de textura acestei oje, dar si de nuanta. Spre deosebire de Pink Pastel si Sea Breeze, formula acesteia mi se pare mai light si e mai usor de aplicat. E mult mai frumoasa pe unghii decat in sticla. 


 7. Star - un alb ivory cu finish perlat. Nu'mi place finishul acesteia deloc, inca se observa urmele pensulei si are nevoie de un strat sanatos de top coat pentru a evita acest lucru. 


 8. Perfectly Flesh - un roz -peachy cu finish cremos/stralucitor. Aceeasi textura ca si Cherry Jubilee. 



9. Licorice - negru cu finish cremos/stralucitor. Am fost placut suprinsa de acest lac - un strat mi'a acoperit perfect unghia. 


10. Coral Reef - corai cu finish cremos/stralucitor. O culoare absolut superba cu o textura frumoasa, asemanatoare celei Cherry Jubilee. 


11. Real Red - rosu cu finish cremos/stralucitor. Dumnezeule, cat e de frumoasa oja asta! Rosul cel mai rosu cu o textura si aplicare perfecte din punctul meu de vedere. 


12. Viva Pink - roz intens cu finish cremos/stralucitor. 


13. Romance - roz prafuit cu finish perlat. Aceeasi problema de aplicare cu Star. 

14. Lemon Sugar - galben cu finish cremos/stralucitor. O culoare absolut superba cu o textura asemanatoare  celei din Pastel Pink. 

Concluzii: 

- imi place mult versatilitatea culorilor, nuante pe toate gusturile 
- un mic sfat pentru ojele cu texturi mai groase - straturi subtiri si aveti rabdare sa se usuce bine intre aplicari
- am fost incredibil de impresionata de Licorice si Real Red din punct de vedere al texturilor
- Pastel Pink, Sea Breeze, Lemon Sugar, Coral Reef si Viva Pink sunt ireal de frumoase in realitate
- este nevoie sa aplicati doua straturi pentru o acoperire ideala 
- per total sunt foarte multumita de aceasta colectie 

Si nu uitati, daca vrei sa va incercati norocul pentru a castiga 3 lacuri la alegere, click aici!  

Pastel Pink + Viva Pink

Licorice + Pastel Pink

          Va multumesc mult! :) 



0 comments:

Post a Comment