Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Sunday, September 11, 2011

LOTD: Bridal-ish?

Since you guys are used to seeing me wear some outrageous make ups, i thought id show you some softer looks in between, for diversity if nothing else :)) So, the idea was.. bridal. And the concept.. i wanted something soft that is still "me" in a way at least - the too long eyeliner. Anyway, i hope you enjoy it and lemme know what you think! 

Intrucat sunteti obisnuite sa ma vedeti cu machiaje mai nebune, am zis sa va arat si cateva mai soft intre, macar pentru diversitate :)) Asa ca.. bridal make up it is! Ideea a fost ca vroiam ceva foaaarte "warming" care totusi sa ma reprezinte - de aia am o codita asa luuuuuuunga. Eu sper sa va placa oricum, astept pareri :D

Machiajul a fost creat pentru concursul lui Special Koko - mai aveti timp sa va inscrieti si eu va urez multa bafta! Mie una imi place sa particip indiferent de rezultate, ati putea sa faceti si voi la fel :D




 

0 comments:

Post a Comment