Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Monday, September 5, 2011

LOTD: Something simple.

It hit me yesterday that i have an inspiration block. I've been doing too many complicated stuff that its time for me to pause and recharge. So, these days, im gonna stick to doing simple stuff or no stuff - i have a perfect fall make up in mind however. Anyways, i still have material stocked up so today im gonna show you a look with some eyeshadows i had never used before and was keen on doing it. Hope you'll like it! 

Mi'am dat seama ieri ca am un blocaj de inspiratie. Am facut prea mule complicatareli zilele astea si pun pauza, in speranta ca'mi revin ideile. Asa ca, in viitorul apropiat o sa ma limitez (si asa mi s'a spus ca sunt limitata :))) la chestii simple sau nu o sa mai fac nimic - totusi, am un machiaj tomnatic perfect prin minte. Oricum, inca am material pus la pastrare pentru voi, asa ca azi va arat o chestie realizata cu niste farduri pe care nu le mai folosisem niciodata si trebuiau musai incercate. Sper sa va placa!

Si PS - giveawayul inca mai este deschis aici.
Artistic version xD 






0 comments:

Post a Comment