Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Thursday, August 8, 2013

'Tis the season to be hauling

Ca tot nu faceam nimic productiv, am decis sa sar la aranjatul dulapului. Si cum plictiseala era mare, am zis ca mai bine trag si niste poze ultimelor achizitii. De preferat era sa le pun pe mine si sa le prezint pe blog, insa nu am apucat sa ies dupa mine cu fotograf si aparat, asa ca asta e un preview :D Si cum vremea ma inseala astazi, pozele's cu flash, dar n'am ce le face. 



Camasuta asta e marca H&M si e preferata mea din tot ce va arat astazi. Culoarea e de fapt un vernil deschis, superb, insa.. flash. Oricum, povestioara: o vazusem acum cateva luni la pret intreg (cam 120 de lei) si suspinam dupa ea, dar am zis ca nu merita banii. Eu in general la H&M cumpar doar la reduceri (rar ceva la pret intreg, doar daca imi place prea mult) fiindca nu mi se pare ca merita. Eh, intr'o zi ma plimbam nebuna prin magazin si ce sa vezi? Dau de ea printre multe alte chestii, singura, marimea 34 si la jumate de pret. SCORE! 


Tot de la H&M (reduceri, bineinteles) am gasit bluzita alba cu imprimeu si puloverul ala crosetat intr'o nuanta tare misto, peach. Mentionasem mai demult ca am tampit cu pastelurile. Pantalonii sunt de pe Romwe (aici) si imi vin perfect pe picior, insa sunt al naibii de largi in talie. Nu ca asta ar fi o problema, insa e ciudata rau marimea o.O 


Rochita asta a ajuns azi dimineata. Si cu toate ca initial ma panicasem cand am vazut marimea (e M, iar eu comandasem S), se aseaza frumos. E o idee largura in talie, insa arata bine chiar si fara curea. O puteti vedea mai bine aici, pozele de pe site sunt foarte precise (stiu ca sunt ciudat, insa jur ca in cap am cuvantul "accurate" si nu mi'a venit alta traducere in minte). 


Ador pantalonasii, i'am purtat cam de 5 ori in mai putin de doua saptamani. Sunt super comozi si imi place partea aia crosetata (asa sunt si la spate). Sneakerii sunt de pe ebay si au costat 27 de lire. Sunt cu talpa ascunsa (hi-low, wedge sneakers, cum vreti sa le spuneti) si imi plac mai mult decat cei negri pe care ii am, chit ca au costat de 3 ori mai putin :D 


Am mai comandat si o fusta albastra, maxi, odata cu pantalonii de mai sus. Din pacate nu'i asa de lunga pe cat mi'as dori, cu toate ca pe site scrie ca ar fi 95 de cm >.< Daca o las jos pe solduri e lungimea ideala, dar habar n'am cu ce sa o asortez sus.. Doar eu astept ca fustele maxi sa vina fix in talie si sa fie lungi de calci pe ele? 


Cu pantalonii astia mi'am gasit nasul. Soc si groaza, NU'MI VIN!! Am vorbit cu cei de la Romwe si le'am zis ca au masura gresit scrisa pe site, insa ei nu si nu. Teoretic, de jur imprejur ar trebui sa fie 86 de cm. Eu masor 84 si'mi sunt stramti de nu'i adevarat. Cand am luat centimetrul, mie mi'a "dat" 82. Am primit refund si am comandat un M, insa sunt un pic meh - diferenta dintre marimi e destul de mare si probabil or sa'mi fie largi. Insa ma omor dupa material si model. Ii gasiti aici, iar tricoul nu mai este pe site.




Si pentru esarfa asta (H&M) am o povestioara: magazinul de aici e pe doua nivele (Danemarca, cum sa nu fie imens?) si tocmai ma indreptam spre cel superior, unde sunt hainele pentru copii si adolescenti, blugii si alte nimicuri. Trec pe langa ea, erau vreo 5 bucati fix inaintea scarilor. Am zis ca nu o car dupa mine sus, o iau cand ma intorc. Greseala mea - intrucat eu nu probez hainele in magazin decat foarte rar (pentru ce, cand ei te incurajeaza sa le iei acasa si sa le returnezi fara intrebari atat timp cat au etichetele), cand m'am intors, mai era doar una. Am inhatat'o instant si fugit cu ea la casa. Meritam sa n'o mai gasesc :)) De ce am mentionat faza cu probatul hainelor? Daca tot nu aveam de mers la cabina de proba, ce era asa greu sa o tin in mana cateva minute, pe langa celelalte chestii? Camasa si tricoul sunt Romwe - aici si aici


Si ultimele doua articole - sapca "BOY" careia nu i'am rezistat cu toate ca in general, din cauza ochelarilor, mi se par incomode accesoriile de genul si tricoul "Limited edition" care mi s'a parut prea amuzant sa nu'l cumpar. Imi place tare mult detaliul de pe "T", cu pietreicele incorporate care sper sa nu cada la spalat. 

Cam asta ar fi tot, mai am niste colete pe drum si le astept cu sufletul la gura, insa pana atunci am vrea sa va arat niste outfituri cu hainele de azi. Tot nu stiu la ce naiba o sa asortez fusta maxi. 

Daca ati rezistat pana aici, va multumesc :D 

0 comments:

Post a Comment