Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Thursday, November 7, 2013

Alive and kicking!

Ma gandesc la postarea asta de vreo 2 zile si nu'mi gasesc cuvinele pentru ea. Nu ca as avea ceva important de spus, doar ca nu am mai scris de atata timp, mai ales in romaneste, imi e greu sa pun ordine in idei.

De vreo 3 ani incoace, in fiecare toamna ma copleseste un sentiment de hibernare care imi taie toata energia si cheful de a face ceva. De aia lipsesc postarile, cu toate ca niste poze inca stau cumintele in foldere. Asadar, "multumesc" Google pentru respingerea platii de depozitare a fotografiilor de nenumarate ori.

De ce scriu astazi? Fiindca mi'e dor sa comunic cu voi, fie si prin cateva cuvinte lasate in comentarii. Mi'e dor sa'mi spuneti ce ati mai gasit frumos, ce ati mai cumparat si toate nimicurile femeiesti care ne fac asa fericite.

Ca daca tot am deschis subiectul, eu mai nou am inceput sa "colectionez" pulovere si puloverase, coliere si sunt mega incantata de o noua paleta WnW pe care nici nu am folosit'o inca >.<

Nici bloguri nu am mai urmarit, deschid undeori pagina de youtube in cautare de inspiratie, insa machiajul nu'mi mai provoaca aceiasi placere. Curios, fiindca's moarta dupa smokey eyes si culori adanci, ideale sezonului. Cu ocazia asta, va rog sa'mi spuneti, voi pe cine mai urmariti?

Ieri am dat din greseala peste postarile despre noua paleta Naked 3 si mi'a sarit inima din loc. Chiar ma gandeam, trecator, ca nu am in colectie niste nuante sidefate pentru pleoapa mobila si dupa cateva swatchuri deja am in minte o mie de modele pentru machiat. Daca Naked 2 nu m'a tentat, pentru 3 o sa ma dau de 3 ori peste cap sa o cumpar.

In alta ordine de idei, astept cu sufletul la gura niste coliere noi pe care le'am comandat chit ca habar nu am cum o sa le asortez. In mod ironic, ma consider fashion retarded uneori :)) Si am pretentia sa fac postari cu tinute, comic, stiu. Unul dintre ele a ajuns deja si chiar vreau sa'l vedeti:


L'am asortat deja la un pulover loose, alb, colanti si sneaker wedges. Ce ma oftica e ca trebuie sa renunt la gecutele de toamna si sa ma infofolesc. Doar mie mi se pare ca o geaca de piele/blugi intregeste tinuta iar cea de iarna parca o strica?

Ma uit cu tristele la arhiva blogului si la cele 47 de postari in 2013 fata de peste 150 in ceilalti ani. Adevarul e ca a fost un an greu si abia astept sa fie gata, chit ca mai sunt 2 luni.

Asadar, inafara de o usoara melancolie de toamna, alimentata probabil si de fapul ca implinesc indata mai multi ani decat as dori, sunt bine si fericita. Poate usor comoda si adormita uneori, insa in pace.

Chiar imi doresc mult sa'mi spuneti ce mai faceti si cum mai sunteti :) Ne vedem in curand! <3

0 comments:

Post a Comment