Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Sunday, January 12, 2014

Then and now

Si de data asta nu ma refer la slabit. Anul trecut avusesem o tentativa de a reface primele machiaje de pe blog. Si nu mi'a iesit. fiindca's delasatoare si fiindca mi'am pierdut inspiratia. Eh, daca tot e 2014 si eu n'am nicio rezolutie (le facusem deja in noiembrie, de ziua mea), am zis ca as vrea sa reiau si sa duc la capat un proiect. 

Ce presupune? Am hotarat sa refac machiaje si tinute postate pe blog in 2011-2012. Ca sa stiu o treaba. In ceea ce priveste machiajele nu e mare chestie, am o memorie tare buna cand vine vba de asa ceva. Cu tinutele, ca sa nu are sens sa ma repet, vreau sa iau o anumita piesa si sa o reasortez. Mi se pare ca am evoluat mult in ultimii ani (fingers crossed) si as vrea sa am un jurnal. Ca pana la urma, asta presupune un blog. Si uite asa, o sa'mi fiu propria inspiratie. 


De ce fac postarea asta astazi, cand va prezint poze de anul trecut? Ca daca nu anunt proiectul sigur nu ma tin de el, deci fail, Ami, fail again. 

Ca sa incepem, reworked grundge: 








Si originalul, care e asa de vechi, inca eram in Romania si gandindu'ma la el imi dau lacrimile. Stiam ca se apropie mutarea si cu toate ca nu regret nimic, a fost o perioada tare amara in viata mea. Uneori e imposibil sa nu te uiti inapoi, mai ales dupa ce faci un pas incredibil de mare. Si mi'e dor de acasa, mi'e dor rau. Si cand o sa ma intorc, fie si vizita, nu o sa mai fie la fel ca atunci. S'au schimbat asa multe in 2 ani jumate ca imi vine sa ma ascund sub patura cand ma gandesc. Rant over. 


Asa misto mi'a iesit smoky-ul ala, ca am o pofta de negru ireala. Cred ca dau fuga la magazin sa'mi iau sampon nuantator iar. Si o sa'mi fac si unghiile negre. Iar maine ii fac inca un rework, ca pot. Era absolut ideal daca aveam un colier mai misto la gat, ca tot ziceam ieri. Ceva de genul: 


Deja le'am si pus in cos, nici ca'mi pasa. Postarea asta m'a facut asa melancolica, mi s'a schimbat starea de 3 ori in timp ce o scriu. Inca nu s'a hotarat unde ramane. asa ca bat campii in voie. Nici nu stiu daca o sa mai intelegti ceva. 

In fine, ca sa nu uit si ultima idee, daca vreo una din bloggerite sau cititoare ar vrea sa mi se alature in acest proiect, as fi tare bucuroasa. E ca si mersul la sala, merge mai bine macar in doi. Ne motivam reciproc, alea alea. 

PS. De cate ori am zis "proiect"? Poate asa se prinde de mine. Gata, ma duc sa'mi fac o ciocolata calda si sa citesc. Poate mai uit. Voi sa aveti o duminica superba <3 

0 comments:

Post a Comment