Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Wednesday, February 23, 2011

Quick NOTD + Haul

Cam acum o saptamana mi`au venit prin posta superbele oje de la China Glaze. Sunt incredibil de fericita si pur si simplu le ADOR!

So lets get down to business! Asa arata unghiile mele momentan:  


Produse folosite: China Glaze - Outta Bounds ( verdele inchis )
                          China Glaze - Sunset Sail ( nude color )
                          ORLY - Its not rocket science ( verdele deschis )

Ce mi`am luat de la CG? Lookie here :)


                                                                      Outta Bounds

                                                   
                                                                     First Mate

                               
                                                                   Sunset Sail


                                                                Lighthouse


                                                                  Lubu Heels ( my FAV)


 Ce pot soune despre aceste oje este ca imi plac enorm, din punct de vedere al consistentei si culorilor. Nu mi`au patat unghiile, iar de rezistenta nu pot spune prea multe intrucat eu am gel, deci la mine rezista mai orice.
 Produsele au fost achizitionate de  aici ,  un site pe care il recomand cu incredere daca va intereseaza aceste oje.

 And finally... a quick hm.. eye of the day?

 Nimic spectaculos sau incredibil, culori deschise + eyeliner (daca nu am eyeliner la ochi parca nu sunt eu, m`am machiat in weekend fara si ziceai ca sunt complet stearsa), pentru o simpla iesire la o cafea.


Have and awesome awesome day!
  Kisses, Ami.


PS. Calitatea pozelor lasa de dorit, stiu. Ma rog pentru zile cu lumina naturala dar pe ninsoarea asta, nu am sanse.

0 comments:

Post a Comment