Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Thursday, March 3, 2011

Extensii cu gel. Pro sau contra?

Sunt multe pareri legate de extensiile pentru unghii, fie cu gel, fie cu tipsuri. Fiecare are parerea proprie si personala daca le plac sau nu, daca le strica unghiile sau nu, daca sau daca. Intrucat am putina experienta in ceea ce priveste acest subiect, m`am gandit sa va impartasesc si parerea mea.

Primele mele extensii au fost puse acum 2 ani de zile. In locul unde am fost, nu foloseau decat extensiile cu tipsuri. Norocul meu a fost ca domnisoara care s`a ocupat de acest lucru avea o "mana" incredibila. Dupa 2 ore de pilit, geluit, etc, nu`mi puteam lua ochii de la unghiile mele. Cred ca le`am facut vreo 20 de fotografii si ma uitam la ele cu fiecare ocazie, cu toate ca nu eram obisnuita deloc, ma dureau degetele putin si nu ma puteam incheia la palton.

Am fost incredibil de de uimita cand am vazut ca oja mea refuza sa sara sau sa se jupeasca (aveam ce`i drept oja Orly pe ele). Ideea este ca am fost indragostita de ele tot timpul cat le`am avut, cam 3 luni. Personal, nu pot sa le tin mai mult de atat deoarece unghiile mele naturale cresc incredibil de repede. 
Ce pot sa va spun este ca niciodata nu mi`a cazut nici nu tips, cu toate ca am fost in situatii in care unghia mea naturala s`ar fi rupt 100%. Spalatul vaselor, curatenia, dusurile nu au lasat nici un efect asupra lor. Am avut tipsuri puse de cam 3 ori si o singura data am avut o "problema": cam inainte sa fie vremea sa le dau jos, intrucat imi crescusera prea mult si tipsul mai avea putin si era deasupra unghiei mi`am crapat unul. Am dat cu unghiile de birou foarte tare fiindca incercam sa prind ceva, asa ca mi`a pocnit gelul. Nu s`a rupt, nu mi`a cazut, aveam doar o mica zgarietura intr`o parte si din fericire nu mi se agata.

Apoi, manichiurista mi`a recomandat sa incerc extensiile cu gel. Desi am fost sceptica in ceea ce priveste acest aspect (avea o colega de facultate unghiile cu gel si aratau mai false decat tipsurile mele), am acceptat si sunt super incantata. Am gel pe unghii de cam 6 luni si merg la intretinere o data pe luna. Le pilesc daca au crescut prea tare, atat din lungime cat si pe suprafata, le sterg cu acetona intr`una, fac orice cu ele si mie una mi se pare ca arata destul de natural, nu tipa "FAKE!" in momentul in care le vezi.

Multa lume nu vrea sa foloseasca extensiile de nici un fel pentru ca strica unghia. Sunt constienta ca acest lucru ar putea fi  valabil pentru multe persoane. O prietena se plangea ca le`a tinut o saptamana, nu le mai suporta si le`a dat jos, iar apoi, spune ea, i`a luat 3 luni de zile sa`si aduca unghiile la normal cat de cat. Mama a reusit sa faca o infectie bacteriana sub gel (presupun din cauza aplicarii mai mult decat din alte motive). Deci riscuri sunt, depinzand de la persoana la persoana. Eu, cand renunt la extensii, imi tai unghiile odata la 2 zile timp de 2 saptamani, le dau luciu cu bufferul si apoi nu mai am nici o problema. Imi cresc normal, doar ca nu stau foarte mult cu ele asa, intrucat sunt foarte casante si mi se rup in cele mai imposibile locuri. Dar probleme "grave" nu am avut niciodata.

Spre sfarsit, parerea mea este ca daca va doriti foarte mult extensii, de orice fel, dar ati auzit foarte multe povesti negative, cantariti bine lucrurile, va faceti curaj si incercati. Nu prea are ce sa se intample, unghiile se regenereaza destul de rapid, ar trebui doar sa incercati sa gasiti un loc bun pentru aplicare si intretinere. Tineti minte, procesul de intretinere este unul foarte important, nerespectat, in loc de maini frumoase o sa arate ingrozitor cu niste unghii neintretinute, mult mai rau "all natural".

Ca incheiere, o sa va arat cum arata unghiile mele dupa ce am frecat vasele cu un burete de sarma :)


Sper ca v`au folosit informatiile mele si nu ezitati sa ma contactati pentru orice nelamurire.

Kisses, Ami.

0 comments:

Post a Comment