Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Thursday, March 10, 2011

China Glaze Haul

Hey girls. Intrucat primisem email de la Roxana ca si`a inmultit stocul de produse, nu m`am putut abtine sa nu`mi iau nimic. Deci, sa trecem la partea interesanta: 
  

Prima oja, Turned up Turquoise. Din pacate nu se vede incredibil de bine culoarea in fotografie, este un fel de verde frunza, nici nu stiu cum sa o explic. Mi se pare ca este varianta mai deschisa la culoare a lui Outta Bounds de la China Glaze, inca nu am incercat`o pe unghii totusi, deci s`ar putea sa ma insel.







 Pink Voltage (NEON) - ADOR culoarea asta. Este cel mai intens roz pe care il am, cu toate ca am destule rozuri. Mi se pare ideala pentru vara, pe o piele bronzata la mare... *daydreaming*  








                                                                                 
Apoi, Peachy Keen, o culoare de primavara superba, care mi se pare ca seamana foarte bine cu Purity din colectia noua colectie de la Illamasqua.

Mi`am luat si Sugar High, un baby pink foooarte dragut, perfect de asemenea pentru primavara. M`am tot gandit la un doupe pentru asta, dar nu`mi trece nimic prin cap, nu am mai vazut nuanta asta cam pe nicaieri.

  




  


Cam astea ar fi nuantele de oje, iar pe langa ele m`am hotarat ca mi`ar trebui si : 

Patent Leather Top Coat + CRACKLE-ul alb, intrucat am unul negru de la Barry M si am foarte multe oje inchise la culoare, deci :D


Spre final, m`am decis sa port Neon Pinkul + Crackle`ul alb:





 Si cam atat. Va doresc o zi frumoasa, sper, de primavara!

0 comments:

Post a Comment