Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Friday, March 18, 2011

Face Primers: necesitate, rutina sau moft?

M`am trezit in dimineata asta lovita de inspiratie pentru o postare noua. Ma tot uitam prin sertarul cu produse pentru ten ( aka fond de ten, pudre, primere, etc ) si ma gandeam.. sa scriu oare despre ce fonduri de ten folosesc? Naaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Asa ca mi`au cauzt ochii pe primerele de fata si am ajuns la concluzia ca am cateva. Asa ca voi incerca sa va vorbesc putin despre acest beauty habbit din punctul meu de vedere.

Acum cativa ani, aveam o uber problema: tot timpul mi se vedea urat fondul de ten intre sprancene, prin sprancene (ce`i drept nu auzisem eu de creionarea lor pe atunci) si mai ales la baza nasului. Vreau sa precizez ca sunt "norocoasa" posesoare a unui ten foarte uscat cu niste pori uriasi in zona ochelarilor (port ochelari de la 7 ani si acum acum 23.. you do the math, i really dont wanna :| ).

Acum 2 veri can am luat YouTube`ul la disecat, tot vedeam si auzeam de primere. Stiam eu ca exista primere pentru ochi la care nici macar nu visam atunci, dar nu mi`a trecut prin cap ca ar exista primere pentru fata, mai ales atatea. Eh si dupa ce am aflat si eu in sfarsit despre ele, am fugit la primul Sephora sa`mi iau si eu unul!!!





Primul meu face primer a fost smoothing primer`ul de la Sephora. Iubeam senzatia de finete pe care o simteam pe piele, therefore e aproape consumat (unul din putinele produse care ma ameninta sa se termine, mai patesc asa doar cu rimelurile). Nu pot sa spun despre acest primer ca e WoW! dar pe mine m`a ajutat putin cu eterna mea problema.

Intrucat aceste primer ma ameninta ca se termina, mi`am luat altul: 

Tocmai descoperisem Illamasqua asa caaaaaaaaaaaaaa :D Mi`am luat primerul pentru matefiere de la ei. Nu pot sa spun ca am fost super inteligenta cand l`am ales pe acesta in favoarea celui satinat ( dry skin, hellooooo Ami? ) dar imi place la nebunie. Este super super super sticky, nu mi se misca fondul de ten nici cand ninge, deci la vara o sa fiu A.O.K, nu ma astept la probleme din cauza caldurii, nu`mi luceste fata sub nici o forma si.. nu stiu, il ador! Am stat cu el pe fata toata noaptea de rev, toata noaptea de Craciun, so on, si ziceai ca m`am machiat de 2 minute. Presupun ca este a fel de eficient pentru tenul mixt sau gras, nu vad de ce nu ar fi. 

Acum o luna am dat iama la L`oreal. Nu stiu ce mi`a venit in halul ala, dar am 3 primere de la ei:

Smoothing resurfacing primer: e ceva in genul celui de la Sephora, nu am observat imbunatatiri drastice fata de respectivul si mi se pare putin cam heavy. Eu intotdeauna utilizez miraculoasa mea crema de fata inainte de incepe machiajul propriu-zis si, cu toate ca astept sa`mi intre crema in piele, dupa ce aplic acest primer imi simt fata "plina". Daca imi frec mana de piele, imi raman urme si lucrul asta nu prea ma incanta. Dar, din punct de vedere al "smoothing`ului" isi face treaba 100%.

Inca 2 face primers de la L`oreal:  


Primerul pentru o piele foarte deschisa, sau un ten cenusiu, palid. Nu am probleme de genul acesta, piele mea este medie ca si culoare, dar ma mai joc pe diferite prietene si m`am gandit ca l`as putea folosi in anumite situatii.





Apoi, primerul anti roseata: l`am laut pentru ca, avand o piele uber sensibila foarte multe produse imi irita fata. Tot timpul incerc o crema noua si de fiecare data ma intorc la cea pe care o am si le multumesc fortelor ca are si efecte calmante impotriva iritatiilor. Totusi, pentru acele momente nefericite mi`am luat acest primer.
Nu am folosit nici unul din cele de mai sus indeajuns sa`mi pot forma o parere reala, dar pana acum sunt multumita.

 Last but not least, preferatul meu, Primed and Poreless de la TooFaced. Momentan il am doar in varianta mini, de la setul "Look of Love" dar am de gand neaparat sa mi`l iau in full size.

De ce ador asa mult acest primer? Imi lasa fata incredibil de fina, chiar ma ajuta la problema cu porii, este rezistent, este.. de toate. Pentru tipul meu de ten e pur si simplu ideal si presupun ca ma opresc la el, nu o sa`mi mai iau nenumarate primere cause i found it! Nu este miraculos, nu imi astupa tot ( chiar am o portiune de piele distrusa si nu am ce sa`i fac atat timp cat inca mai port ochelari ) dar eu sunt 100% multumita.

Asa arata fata mea folosind acest primer si puteti observa ca piele nu este tocmai perfecta: 


Concluzii? Nu promit rezultate miraculoase de la un simplu primer. Mie una mi`a facut foarte mult bine si sunt adepta acestui produs. Sunt multe persoane care nici nu vor sa auda de asa ceva, li se pare o pierdere de timp sau de bani. Tot ce spun este, daca va stiti cu o anumita problema de ten, sau ca si mine, cu o portiune dizastruoasa, daca nu vi s`a rezolvat din creme si tratamente, un face primer va poate ajuta sa o camuflati.
Cum spun eu mereu, incercati. Un dezastru de proportii majore nu se va inampla, dar daca va stiti cu alergii la anumite ingrediente, nu uitati sa verificati. :)

Ca de final, un mic "tip": indiferent daca folositi un primer de fata sau nu, un spray pentru setarea machiajului nu strica niciodata. Nu incarca tenul, nu se vede, nu nimic. Eu il iau pe al meu daca stiu ca am de stat mult undeva ( gen party, nunta, etc ) si ma ajuta sa`mi improspatez fata.

Sper ca va folosesc la ceva parerile mele, ca de obicei, contact me ( pleaaaaaaaaaaaaaaase ) si va doresc o zi frumoasa :)

0 comments:

Post a Comment