Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Tuesday, May 10, 2011

Urban Decay Naked Palette Swatches.

Dupa cum v`am "amenintat" ieri, vor urma 2 zile de swatchuri. Astazi pentru paleta sus mentionata si maine pentru Book Of Shadows III. Daca va mai intereseaza si altele, trageti un ochi aici.

De ce am ales sa ii fac swatchuri acum? Eu am paleta din decembrie, asadar varianta fara pensula (are creion), dar, intrucat a aparut din nou in Romania, m`am gandit ca poate v`ar interesa o prezentare mai detaliata :) Paleta se gaseste la Sephora si costa 172 de lei - acelasi pret ca si anul trecut. Daca ma intrebati pe mine, eu imi prefer creionul in favoarea pensulei, dar fiecare cu ce`l doare (cat mai rimez in ultimul timp...)

Paleta contine 12 culori, dintre care 10 sidefate sau sclipicioase si 2 mate. Avem si culori deschise si inchise, in tonuri "naked" + un negru si un gri pentru un smokey eyes clasic. 



Asa arata culorile vazute de aproape. Inainte sa va arat swatchurile, vreau sa va mai spun ca fardurile sunt incredibil de pigmentate, iar folosite cu mini primerul pe care il veti primi odata cu paleta, rezista toata ziua fara nici o problema. 
De sus in jos: Virgin (un alb sidefat, perfect pentru highlight)
                        Sin (un roz sidefat, foarte discret, perfect pentru baza)
                        Naked (un bej mat, putin mai inchis decat pielea - a mea, cel putin)
                        Sidecar (un maro-auriu cu sclipici, superb pentru a da o tenta "glam" machiajului)
De sus in jos: Buck (a doua si ultima culoare mata, un maroniu nu foarte inchis, perfect pentru pliul ochiului)
                      Half Baked (un auriu sidefat absolut superb)
                      Smog (un maroniu "cappucino"? asa mi se pare mie - sidefat) 
                      Darkhorse (un maro foarte inchis, sidefat)
De sus in jos: Toasted (sidefat, maro "mediu" cu tente "roscate")
                        Hustle (sidefat, maro inchis cu tense "roscate" - culoarea mea preferata din paleta)
                        Creep (negru, cu sclipici foarte fin)
                        Gunmetal (gri mediu, de asemenea cu sclipici fin)

Ca sa va mai ajut, le`am swatchiut si pe o coala de hartie alba:
Cam asta ar fi tot despre aceasta paleta. Eu o iubesc si nu as renunta la ea pentru nimic in lume. Daca va intereseaza un look facut exclusiv cu aceste farduri, click aici. 

Daca aveti nelamuriri, sau vreti si alte informatii, nu ezitati sa ma contactati :) 

 

0 comments:

Post a Comment