Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Monday, May 9, 2011

Colectia mea de farduri.

Stiu ca Miss Z vroia sa o vada, asa ca m`am gandit ca poate vor si altii :) E mai mica decat va asteptati xD Nu am prezentat nimic in detaliu, am deja 2 postari de swatchuri pentru maine si poimaine, iar daca vreti sa vedeti si altceva, spuneti clar si raspicat :D

Imi cer scuze ca v`am plictisit cu "nimicuri" in ultima saptamana, am fost foarte ocupata cu probleme de alte naturi si sper ca nu s`a suparat nimeni ca am raspuns cam tarziu la unele commenturi :-s

Sa incepem! Numero 1: Urban Decay Book of Shadows III. V`o arat numai pe dinafara momentan, dar stay tooned pentru o prezentare detaliata foarte curand :D
Apoi, bineinteles, Urban Decay Naked Palette. Mi`am luat`o in decembrie si, daca ati mai trecut pe aici, stiti ca este preferata mea si nu as putea trai fara ea :D (oh look, iar vorbesc in rime). Intrucat este din nou disponibila pe piata si in Romania (172 lei la Sephora) o sa revin cu o mai multe detalii maine. 
Numeros 3 si 4: Urban Decay The Feminine Palette (swatchuri aici) si The black palette. 
Too Faced Glamourland: a fost parca editie limitata, mi`am luat`o tot in decembrie. Presupun ca ati vazut`o in interior cum arata, dar pot sa ii fac o prezentare detaliata in zilele urmatoare daca e cineva interesat :)
Too Faced Naked Eye (mai multe detalii aici) + o paletuta H&M primita cadou (are niste culori incredibil de pigmentate, si toate sunt cu sclipici - mie una imi plac de mor).
Si, spre sfarsit, diferite monouri si palete mai mici, de la diferite firme and stuff. Mai am cateva in afara de acestea, totusi nimic interesant. Eu am obiceiul sa le dau mai departe daca a trecut o luna si nu le`am folosit, asa ca am relativ putine :) 
Cam asta ar fi tot, v`am spus ca nu sunt multe :) Totusi, am 2 palete Sleek pe drum si abia astept sa ajunga. Daca vreti sa vedeti ceva mai de aproape, neaparat sa ma anuntati!
Si nu uitati de giveaway!

0 comments:

Post a Comment