Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Wednesday, May 11, 2011

UD Book of Shadows III Swatches.

Cum v`am promis, azi o sa va arat Urban Decay Book of Shadow III. Muream dupa ea si am avut bafta sa o pot gasi, cu toate ca nu a ajuns in stare ideala la mine. Posta asta, sigh. Anyway, nu mai rambleuiesc azi, trecem direct la poze.

Paleta are o parte superioara de artwork, cu oglinda si luminite (da, chiar se aprind! :D). Tema este, evident, New York, iar in pop-up`uri se regasesc elementele "definitorii" ale acestui oras. Contine 16 farduri (unul singur mat, restul sidefat sau/si cu sclipici). Mai vine cu 2 creioane de ochi, Zero  (negru) si Ransom (mov) + primer potion in travel size. Dupa cum vedeti, a mea nu a rezistat foarte bine transporului, dar nu sunt pagube "substantiale".
Primele 2 randuri:
Primul rand:
- Perversion - negru mat
- Uzi - alb sidefat cu sclipici marisor (muuuuult fallout, dar culoarea este superba)
- Loaded - verde inchis, satinat si cremos, o textura superba
- Kush - verde deschis, de asemenea satinat

Al doilea rand: 
Midnight Cowboy - "champagne" cu muuult sclipici si mult fall out :( 
Last Call - un rozaliu movului superb, satinat
Rockstar - mov inchis, satinat (mor dupa culoaarea asta)
Money - un gri albastrui satinat

Ultimele doua randuri: 
Al treilea rand: 
Haight - albastru electric, satinat
Maui Wowie - o culoare efectiv superba, contine din pacate acelasi sclipici enervant :(
Smog - maroniu mediu, satinat
Bordello - un lila satinat

Al patrulea si ultimul rand: 
Radium - tot albastru electric, putin mai inchis, satinat
Snatch - un roz deschis, foarte discret, satinat
Suspect - un bej satinat
Psychedelic Sister - mov "electric" satinat - culoarea mea preferata din paleta

Am facut iar si swatchuri pe hartie, ca sa fie :D 

Evident, cel mai bine va puteti da seama de pe degete, nu de pe foi, but here goes nothing :)
Am atatea idei de make-up si sunt datoare cu niste lookuri, dar inca mai am fata putin umflata - m`a tras curentul. Sper totusi, sa pot veni maine cu una din idei. 

O zi frumoasa! 


 

0 comments:

Post a Comment