Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Tuesday, January 3, 2012

Preturi "demente" alert *ro only*

Eu inca sunt in soc. Nu'i asa ca va doriti pensule Sigma si ca va opreste pretul transportului?  Boy do i have news!! Intrati repejor pe The Social Butterfly si mirati'va la preturi, cum fac eu de 20 de minute.

Veti gasi mult doritele kituri Make me up la 300 de lei, setul de 3 palete Sigma tot la 300 de lei si o multitudine de alte produse. Eu v'am spus doar ce mi'a sarit mie in ochi, mai am de explorat siteul.

Stiu, probabil va intrebati - e pe bune sau sunt fake? Va garantez eu, 100% totul este pe foarte bune (nu, nu e siteul meu) si totul este pe stoc. Si stai pe aproape, vor mai aparea produse zilele astea!



Ce va tenteaza de acolo? :D

*Nu am fost platita pentru aceasta postare, nu o sa primesc produse pentru testare, nu nimic. E o oportunitate excelenta pentru voi si vreau sa fiti informate.

0 comments:

Post a Comment