Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Tuesday, January 3, 2012

Sleek Sunset Giveaway! *ro only*

Cum v'am anuntat in postarea anterioara, a aparut un site nou si minunat (eu inca nu'mi revin cu preturile produselor Sigma).

Anyway, am vrut musai sa fiu printre primii clienti si intrucat nu puteam lua ceva pentru mine, am cumparat ceva pentru voi si anume paletuta Sleek Sunset - mi se pare foarte versatila si purtabila:

Aceasta este a mea, a voastra va fi nou nouta! :)
 Si cel mai recent look facut cu paleta, daca tot :D
Mai multe detalii gasiti aici.
Regulile sunt uber simple:

1. O sa va rog sa ii dati un like paginii de fb - click aici.
2. Sa va uitati pe site'ul The Social Butterfly si sa''mi spuneti ce produs va tenteaza cel mai mult (nu degeaba, indata implinesc un an de blogging, deci asta e sondajul preliminar :D)
3. Daca vreti (nu mai pun conditia asta obligatorie) sa dati un share acestei postari oriunde. Ca de obicei, eu va raman indatorata si va multumesc din suflet.

Data limita:  10 ianuarie 2012 - castigatoarea va fi aleasa cu random.org

Ca sa va inscrieri, trebuie doar sa completati formularul de mai jos. Multumesc! Pentru orice intrebari, aveti sectiunea comentarii!


0 comments:

Post a Comment