Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Friday, May 11, 2012

Review Sleek Truecolor Lipstick

Nu cred ca mai e un secret pentru cineva ca ma omor dupa rujurile Sleek :D De cand mi'am luat Candy Cane imi e greu sa folosesc altceva :)) 







 
              Nunatele pe care le detin eu, de la stanga la dreapta: Mystic, Baby Doll si Candy Cane





- Mystic: este mat, un roz-mov cu o rezistenta decenta; usuca putin buzele, dar nu in mod tragic sau super deranjant; daca aplic in prealabil un balsam de buze nu mai am probleme. 
- Baby Doll: cremos-sheen; nu e pe cat de opac as vrea eu sa fie si ma oftica lucrul asta de mor - daca vreau sa'l aplic in mai multe straturi "curge" prin liniile fine din jurul buzelor
- Candy Cane: cremos-sheen; este un roz fuchsia, corai si rosu in acelasi timp, ce bate spre fosforescent; absolut perfect, rujul meu preferat in momentul actual; textura este ideala, nu se intinde, nu curge, pot sa'l aplic in oricat de multe straturi; rezistenta normala, dar nu ma deranjeaza deloc sa'l port cu mine si sa'l improspatez
- costa 28 de lei pe Makeup Shop, un pret foarte decent in opinia mea
- rujurile cremoase sunt super hidratante, iar cel mat, cu toate ca are tendinte de uscare a buzelor, se comporta mai bine decat altele de acelasi fel (spre exemplu, fata de NYX Matte Lipsticks)
- sunt pigmentate (mai ales Mystic si Candy Cane) - am inteles ca ar fi un lucru universal valabil pentru intreaga gama de 20 de nuante 
- as mai vrea cel putin inca vreo 5 :)) 





 
Pe buze: 

Candy Cane
 

 

Mystic
 
      Ce alte rujuri Sleek imi recomandati sa incerc? :D 

     Ah si vroiam sa va arat si oferta , intrucat au aparut pe stoc noile palete Sleek Ultra Matte:


Daca achizitionati una dintre paltele, fie Brights, fie Darks, primiti o reducere de 10% la urmatoarea comanda. Pretul lor este de 32.99 lei.

  





0 comments:

Post a Comment