Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Sunday, December 2, 2012

Castigatoarea concusrusului de machiaj

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru urari si pentru participare. Am avut peste 30 de inscrierim iar decizia a fost incredibil de grea, m'am razgandit de vreo 3 ori, tare rau imi pare ca nu am avut 3 premii de oferit.

Sunteti foarte talentate si frumoase, m'am bucurat pentru fiecare email primit. Stiu ca unele dintre voi m'ati rugat sa va analizez in amanunt machiajele si sa va spun parerea mea, dar prefer sa nu fac lucrul asta - who am i to judge? Daca totusi doriti neaparat, imi puteti trimite un email in privinta asta si va pot spune mai multe.

Inainte sa anunt si castigatoarea - am decis sa nu public inscrierile, mereu apar vorbe urate si as dori sa evitam un scandal. Va rog sa imi respectati decizia si va spun macar finalistele - Lavinia Monica, Roxana B, Viviane si Alexandra Iancovici.

Fara sa va mai tin de vorba, postez pozele castigatoarei si va multumesc inca odata tuturor!

This picture made my day :))



Multi pupici! 

PS: Roxana, imi scrii tu cand ai timp sa stabilim ce si cum :)

0 comments:

Post a Comment