Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Friday, September 13, 2013

Review: Real Techniques Starter Set

Am primit pensulele de mai bine de o luna si abia astazi reusesc sa ma mobilizez pentru a face o descriere. Partea buna e ca am avut timp sa le folosesc in toate felurile posibile si am ajuns la concluzia ca as mai vrea vreo 3 seturi, toate la fel.






Setul contine 5 pensule sintetice (Teklon) cu maniere din aluminiu. Pensulele Samantei Chapman, creatoarea RT sunt codate dupa culori, movul fiind destinat machiajului ochilor. Vin impachetate frumos intr'o husa din velcro, numai buna pentru calatorit. Personal, eu le pastrez acolo mereu, mi se pare usor sa le gasesc din cele aproximativ 100 detinute. Ce am observat - de cand am primit setul asta, ma dau peste cap sa termin machiajul ochilor folosindu'le doar pe ele, minune! Asta in cazul in care de obicei ma mazgaleam cu nu stiu cate pensule doar la un ochi :)) Hai sa le luam pe rand, sa va povestesc ce si cum.

Deluxe Crease brush: 


  • am vazut'o pe youtube de nenumarate ori si salivam la ea de fiecare data
  • teoretic e pentru imbinarea culorilor in pliu, insa eu o folosesc pentru aplicarea anticearcanului: efectul e absolut genial, il intinde perfect, fara sa imi fac griji ca poate il aplic peste fard (concealerul e dupa machiajul ochilor mereu la mine, ca sa intelegeti despre ce vorbesc)
  • poate fi folosita la fel de bine si pentru aplicarea primerului sau a bazei
  • merge incredibil de bine cu fardurile crema (gen Maybelline color tatto): o singura pensula si gata machiajul ochilor! 
Base Shadow brush: 



  • folosita pentru aplicarea fardului pe toata pleoapa - si ce imi place la ea: poti aplica si amesteca in acelasi timp, perii fiind foarte flexibili fata de majoritatea pensulelor pentru fard
  • am observat ca face o treaba foarte buna in definirea V-ului exterior 
Brow brush: 


  • menita pentru sprancene, insa daca le aveti subtiri, ca mine, este mult prea groasa pentru asa ceva, in umila mea parere; incercasem sa o folosesc cu Aqua Brow si nicio sansa, efectiv nu am destul spatiu, mai ales in "codita" 
  • am gasit alta utilizare ( "Yataaaa!!") - creion negru la baza genelor, un pic de fard negru pe Brow brush, smudge-uiesc usor in sus, si voila, smokey liner! 
Pixel Point Eyeliner brush:


  • ca si in cazul Brow brush, mi se pare o idee prea groasa pentru a indeplini cu success scopul pentru care a fost creata 
  • insa, ideala pentru iluminarea coltului interior sau pentru a taia pliul in cazul machiajului "cut crease"
Accent brush: 


  • ca si denumirea oficiala, este o pensula pentru a accentua si ilumina coltul intern 
  • intr'o zi, cum stateam eu cu rujul mov in mana, m'am gandit ca as potea folosi pensula asta ca sa'l aplic, eh de atunci, doar pentru asta am folosit'o 
In concluzie, sunt foarte multumita de acest set si vreau sa mai fac o singura precizare: cu toate pensulele sunt din par sintetic, cunoscut pentru compatibilitatea cu produsele crema, isi fac treaba la fel de bine si pentru produsele pudra. Daca va intereseaza, il gasiti pe Makeup Shop la presul de 88 lei. 

Va multumesc ca ati trecut pe la mine <3

* Disclamer: Posatarea contine linkuri de afiliere, insa pensulele nu mi'au fost trimise spre testare. Indiferent de metoda de provenienta, parerea mea ramane la fel.

0 comments:

Post a Comment