Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Saturday, September 14, 2013

Review: Real Techniques Travel Set

Astazi vreau sa va vorbesc despre setul travel Real Techniques. Sincera sa fiu, motivul pentru care l'am cumparat este pensula multifunctionala, care mi s'a parut absolut geniala din momentul in care am vazut'o prima data pe youtube.







Setul contine 3 pensule multifunctionale, din aceleasi fire de Teklon, aceleasi maniere din aluminiu si aceiasi carcasa velcro specifice brandului.

Multitask Brush



  • potrivita pentru orice, de la pudra, iluminator, blush, pana la contur 
  • eu o folosesc mereu pentru blush, cu o mana usoara si o cantitate minuscula de produs, intrucat rezultatul e foarte natural si fresh


Essential Foundation Brush


  • destinata fondului de ten sau concealerului 
  • mi se pare o idee prea mica pentru fdt, insa pentru corector m'as vedea folosind'o daca nu as avea deja Deluxe Crease brush
  • cum nu se putea sa o dau deoparte, i'am gasit o alta utilizare si anume aplicarea iluminatorului 


Domed Shadow Brush


  • singura pensula din set destinata machiajului ochilor
  • ideala pentru aplicarea fardului in pliu, intinderea bazei si, de ce nu, a anticearcanului 

Pentru un Travel set, chiar mi se pare ca indeplineste necesitatile unei persoane care nu foloseste prea multe produse de machiaj. Personal, eu ma vad carand dupa mine cateva pensule in plus, ca deh, makeup addict, insa per total mi se pare o achizitie care isi merita banii.

Produsul costa 88 de lei si se gaseste pe Makeup Shop

Va multumesc pentru vizita <3

0 comments:

Post a Comment