Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Sunday, December 29, 2013

Vintage romance makeup

Initial, alaturi de machiajul de astazi, am vrut sa va prezint si swatchurile produselor folosite. Insa cum la mine e deja intuneric la 2 jumate, am lasat pe maine pozarea in detaliu a paletei. Cu ocazia asta, o sa am un motiv sa va arat inca un look pe care il am in minte, nu? :D 


Asadar, m'am jucat cu paleta Sleek Vintage Romanceblushul din aceiasi colectie si rujul Smother, despre care am tot citit ca ar fi dupe dupa MAC Rebel, insa despre asta va povestesc mai mult maine. Inainte sa va las cu pozele, da, iar nu imi pot lasa sprancenele in pace si am decis ca adopt metoda "nuveau natural" in loc sa le rasdesenez. Imi place mult aspectul, cat si timpul acordat acestei "proceduri". 






Inainte sa va urez spor la treaba (sau la odihna), voiam sa mentionez ca nu mi'am conturat (prea) in exces buzele, doar ca sunt foarte uscate fixpe mijloc datorita vantului peninsular. Uitandu'ma la poze, imi dau seama ca ar fi trebuit sa folosesc lip linerul pentru a diminua efectul, doar ca am dorit sa vedeti exact nuanta rujului si jur, in realitate nu aratau asa nasol. Am mai spus si repet, dslr-ul evidentiaza efecte pe care nici nu stiai ca le detii :)) 


Ah, si inca un lucru - multumesc mult Makeupshop pentru cadoul trimis <3 

Va multumesc pentru vizita :* 

0 comments:

Post a Comment