Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Tuesday, January 7, 2014

Have a Sleek New Year!

Dupa cum va spusesem in postarea trecuta, mai am un machiaj sa va arat. Voiam initial sa fie exercitiu pentru Anul Nou, insa am ajuns sa'l port chiar atunci :D




Am folosit aceiasi paleta Sleek Vintage Romance (albastrul, argintiul si maro-ul mat - peste care am adaugat o idee de sclipicel Wnw), blushul Antique si rujul Smother. Si ca sa vedeti produsele de aproape, voila!





Sleek Vintage Romance : 12 culori la pretul de 46 de lei. 11 sunt metalice, iar unul mat, din fericire, maro-ul perfect pentru tranzitie chit ca arata dubios la prima vedere. Stiti deja ca sunt o mare fana a acestor palete si ca le folosesc de vreo 2 ani deja. Ca de obicei, textura cremoasa si usor de estompat. Stiu ca ar fi fost de preferat si o nuanta pentru highlight-ul arcadei, insa la fel de bine merge si pudra de fata, asa ca nu mi se pare un deal-breaker.




Blushul Sleek in nuanta Antique: initial nu'mi facuse asa tare cu ochiul, dar ma bucur mult ca l'am ales. Cea mai buna utilizare pentru mine a fost cea de bronzer. Chit ca are un sclipicel fin, e aproape invizibil, iar nuanta e potrivita tenurilor deschise. L'am folosit si pe post de blush, insa il prefer pe zonele de contur. Produsul costa 30 de lei si face parte din colectia Vintage Romance.

Rujul Smother, preferatul meu din cele 3. Iubesc rujurile Sleek, sunt hidratante si pigmentate. In postarea de astazi l'am folosit peste un lipliner mov si, sincer va spun, e combinatia mea preferata la momentul actual. Chit ca am vreo 10 rujuri mov carora ar trebui sa le dedic o postare - e sezon-ul potrivit, nu? Il alesesem initial intrucat am tot citit ca e dupe dupa MAC Rebel, diferetnta fiind la textura (unul e mat, acesta e lucios). Daca doriti sa il achizitionati, il puteti "matui" prin aplicarea unui strop de pudra dupa ce ati indepartat bine, bine excesul pe un servetel. Pretul este de 30 de lei.

Asta a fost pentru astazi, insa va intreb -va tenteaza vreo unul din produse? :D 

0 comments:

Post a Comment