Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Wednesday, August 31, 2011

500 followers surprise :)

Disclaimer: Sorry, Romanian only today! :(


In primul rand vreau sa va multumesc din suflet pentru cifra 500, inca nu'mi vine sa cred :)) In al doilea rand, pentru acest prag m'am gandit la produse pe care multa lume ar dori sa le incerce, din pacate se gasesc greu in Romania. Asa ca, va arat premiile :D









Dupa cum observati, este vorba de cateva fardulete, un blush, un rimel, un kit de sprancene si mult laudatul Sun Club (imi cer scuze, este swatchuit odata cu pensula, sper din inima sa nu va deranjeze!). Mi se pare un "starter kit" ideal pentru fetele care abia intra "in paine", sau niste extra'uri in plus care nu strica niciodata pentru o colectie deja formata.

Puteti participa la giveaway daca sunteti din Romania, sau aveti o adresa unde va poate fi trimis coletul in tara - de acest lucru se ocupa Glossylicious careia ii multumesc din inima, pentru a mia oara! You know i love you <3

Conditiile de participare sunt foarte simple:
1. Trebuie sa fiti follower al blogului prin GFC. Intrucat sarbatorim cititorii, este un premiu pentru cititori.
2. Sa'mi lasati un comentariu cu numele de GFC si orice altceva mai vreti sa spuneti :))

Sanse in plus - stiu ca sunt fete care o sa le vrea :)
- Sa faceti o postare pe blog despre giveaway +1
- Sa dati share pe Facebook

Spre final, vreau sa insist sa ma contactati pentru orice intrebare, imi faceti ziua mai frumoasa daca va pot ajuta sau lamuri cu ceva :D

Multa bafta!

Deadline - 22 septembrie.

0 comments:

Post a Comment