Quintel Blogger theme

A free Premium Blogger theme.

Thursday, September 1, 2011

Ramble + NOTD - finally?

Disclaimer - a bit of ramble that is not translated to english, sorry!

Am citit din comentariile voatre la postarea interioara si am observat ca sunt foarte multe fete care ar dori produse Essence. Pentru voi, am o solutie :D Daca nu mai aveti rabdare pana aleg eu o castigatoare, sau vreti la le incercati oricum, eu va recomand  blogul Monicai. Ea este o fata super draguta, toate produsele de la giveaway'ul meu sunt cumparate de la ea. Preturile sunt mai mult decat accesibile si gama de produse, larga. Inafara de Essence mai puteti incerca si P2, Catrice si tot asa :)

Si acum, dupa un milion de ani, va arat unghiile. Am vazut acest model la Laura si am luat'o razna pe loc :)) Nu mi'a iesit foarte asemanator cu al al ei, dar eu sunt anti talent la unghii. Oricum, sunt foarte multumita de cum arata si cred ca o sa le pastrez asa muuult timp de acum incolo.

Asa arata unghiile Laurei:
Asa arata ale mele:
Daca le vreti si voi in genul asta, aici gasitit tutorialul. Pe mine m'a ajutat mult, chiar daca nu l'am respectat intocmai si nu am foolosit aceleasi culori. Eu sunt super multumita de rezultat si sper sa va placa :D

O zi frumoasa!

0 comments:

Post a Comment